-
- Nederland.TVJongeren.TVNederland.TVSporten.TV
- Amusement.TVKennis.TVNieuws.TVVoetbal.TV
- Beurs.TVKinderen.TVOnrecht.TVWeer.TV
- Cultuur.TVKook.TVOranje.TVWoon.TV
- Formule1.TVLachen.TVPolitiek.TV
- Gamen.TVMensen.TVReis.TV
- Geloof.TVMode.TVSerie.TV
- Gezondheid.TVMuziek.TVSpeelfilm.TV
- Informatief.TVNatuur.TVSpelletjes.TV
PatsBoemKledder! - Alle afleveringen
Een vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Een vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Een vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Een vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Een vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Een vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Een vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Een vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
Een vrolijk spelprogramma voor kleuters over techniek. Vanuit het Museum van Gewone Dingen worden kleuters aangespoord om actief mee te denken. Het programma laat kleuters beseffen dat alle gewone dingen in hun omgeving ooit een keer gemaakt zijn.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.
De kandidaten doen een memoryspel. Verliezen ze, dan zorgen de monsters Pats! Boem! en Kledder! voor spectaculaire effecten als ontploffingen, vogelpoep en vallende gewichten. Als iemand wint, dan verschijnt er op één van de schilderijen een film over het productieproces van een alledaags voorwerp.